nusyaaaa şimdi benim kızım saat akşam yedi de uyuyup 7:30’da uyanıyor bazen de sekizde uyuyup 8:30’da uyanıyor sonra gece uykusuna onda falan geçiyor bir tanesi böyle yapıyor artık kabullendim diğeri de uyuyor yarım saat sonra uyanıyor emziriyorum uyutuyorum sonra bir yarım saat sonra yine uyanıyor uyutuyorum sonra gece uykusu yapıyor düzen böyle oldu pek güzel de denmez ama ne yapalım olduğu kadar. İkisini bir odaya yatırıyorum