1 yıl oldu oğluma tuvalet eğitimi vereli gündüzleri kendisi söyleyip yapıyor tuvaletini ama geceleri bez takıyorum hazır yaz ayındayken gece bezini de bıraktırmak istiyorum. En başında alıştırmam daha doğru olurdu geceyi gündüz beraber bıraktırmam ama ne yazıkki yapamadım hem altını ıslatırsa hasta olur düşüncesiyle hemde gece kaldırırsam uykusu bölünür ağlar huysuzluk eder geceyi kendinede banada haram eder diye cesaret edemedim hep ertelendi. Ama şuan artık kararlıyım bez almak istemiyorum ne yapmam gerek nasıl başlamalıyım uykusundan uyandırırmam mi gerek her türlü