presnsesinannesi Kızlar orduda kadın doğum hastanesinde önerebileceginiz doktor var mı?? Hala birini bulamadım..
ayazz512 presnsesinannesi Samsun atasam tıp merkezinde var kadir Şahin diye Birde Çarşamba da var devlet hastanesi Kadriye Aygün diye bunlar çok iyi doktorlar Ordu da bildiğim Yok imkanın varsa bunlardan birisi ile der iletişime geçebilirsiniz
defnerozamommy presnsesinannesi onur tengilimoglunu önerebilirim ben çok severek gidiyodum ona. Her sorunuza cevap verir 🌸
presnsesinannesi ayazz512 teşekkür ederim.🌸 Bana orduda lazım 🤷🏻♀️ Samsun’da benim de bildiğim doktorlar var ama gidiş geliş çok sıkıntı şuan.
Seyma-55 presnsesinannesi ordu’da doğum yaptım ama medical hastanesinde devlete hiç gitmedim o yüzden bilemiyorum cmm üstte kalsın diye yorum yaptım 😇
presnsesinannesi defnerozamommy yaa ben de ona aldım randevumu pazartesiye tesadüf işte☺️ tek tek deniyorum bakalım doktorlari. Özel hastaneye gidemem büyük ihtimalle 🤷🏻♀️
defnerozamommy presnsesinannesi devlet hastenesinde siz sormadıkça pek bı şey soylemiyo doktorlar ama onur hoca en azından daha sabırla anlayışla yaklaşıyo ☺️ ben dogumumu da orada yaptım, ebeler ve o günkü asistan doktorlar vardı çok anlayışlı çok tatlılardı 🌸
presnsesinannesi defnerozamommy inşallah ben de öyle sevgi dolu karsilanirim. 😂 Bakalım pazartesi randevum var ona. Esasında benim ikinci doğumum olacak inşallah. İlk çocuğum sezaryenle dünyaya geldi. Belki bu doktor normal doğumu onaylar 🤷🏻♀️ biraz da bunun için doktor bakıyorum ☺️