beyemrr Hanımlar Gebze ve çevresinde gidip memnun kaldığınız ve önerebileceğiniz çocuk cerrahı varsa yardımcı olabilir misiniz?
berk58 beyemrr Farabi de Ayşe Feyza Ateş var bebeğimin göbeği iltihap olmuştu doğduğunda o müdahale etmişti biraz farklı biri ama işinde iyi
berk58 beyemrr rica ederim ☺️ yani biraz kafası güzel gibi hali tavrı yıldız tilbeye benziyor ama tatlı ve gerçekten bilgili biri hemde güzel ilgileniyor siz ne için sormuştunuz 🥰
beyemrr berk58 Bizimde göbek ile ilgili bir durumumuz var ne olduğuna baktırmak için kontrole götürmek istiyoruz
berk58 beyemrr o zaman tavsiye ederim bizim göbekte akıntı olmuştu göbeği düşmeye yakın o doktor bi kaç seansta çözdü gümüş nitrat çubuğu var onunla yaktı bitti
beyemrr berk58 ağrılı bir işlem mi gümüş nitratla yakma işlemi acaba, bize de aynısı uygulanabilir de
berk58 beyemrr yok can yakmıyor hiç merak etmeyin boya gibi bişey o yakma derken öyle sıcak bişey değil siyaha boyanıyor o bölge çubukla sonra o iltihaplı doku kendi kendine yok oluyor
beyemrr berk58 peki sonradan göbeği farklı bir görüntüde mi oluyor yoksa normal görünümde mi rengi felan değişiyor mu yani 🥹
berk58 beyemrr normal görünümde bizimki gibi oluyor bir iki hafta göbek deliği mürekkep lekesi gibi siyah duruyo ama sonra kabuklanarak düşüyor