Kızım 22 ay 21 günlük iken sürecimiz başladı bizdeki sinyaller kuru kalkıyordu gün içinde bezi istemiyordu sonra başlamaya karar verdim gece ve gündüzü aynı anda kestim lazimligini görebileceği yere koydum ama ilk 3 gün söylemedi sonrasinda kabız oldu 3 gün tuvaletini yapmadı gün içinde de kaçırmalar oldu 4. Gün artık çişini söylüyordu ama kakasını söylemiyordu Bugün 9. Günümüz asaya indik ve tuvaleti olduğunu söyledi yukarı çıkardım yaptı Bizim sürecimiz böyle ilerledi tabi ki her çocuk kendine özeldir sormak istediğiniz bir şey var ise cevaplaybilirim. 🥰😘