Bbsozlm bebeğim 2 aylık eşim tatil almış büyük çocuğuma sürpriz olsun diye ama çok endişelerim var 2 aylık bebekle tatil nasıl olur hava çok sıcak etkilenir mi deneyimleyen var mı dikkat etmem gereken şeyler neler
crybaby Bbsozlm geçen sene ben gittim 2,5 aylıktı çok güzel geçti ama denize giremedim tabi çok bunaldı sahilde çok ağladı bide kolikti dönüş yolumuz zorladı ama bizim hatamızdo saati ayarlayamadık
Bbsozlm crybaby benim bebeğim de kolik o sebeple çok korktum ama genel olarak güzel geçti değil mi gölgede mi kaldı hep
crybaby Bbsozlm havuzlu villa kiralamıştık biz sakınmadım güneşten falan baya rahattı size tek tavsiyem yolu geceye denk getirin gündüz çok zor oluyor . Onun dışında çok iyiydi