Kızlar önceden özgüvenim az da olsa vardı şuan o da yok kendimi çirkin hissediyorum kimseyle göz kontağı koyamıyorum kendimi değişik hissediyorum bakimliyim giyinmeyi de severim fakat öz güven yok sesim mesela çok çıkmaz yani sesli konuşamıyorum herkes bana bakacak gibi hissediyorum sadece tek sorun ettiğim şey burnum sanki herkes öylece oraya bakıyor cildim de biraz lekeli ne denediysem cildimi duzeltemedim burun estetiği çok istiyorum bu yüzden bilmiyorum benim gibi olan var mı nasıl öz güven kazanabilirim