Merhaba hanımlar bebeğim dört aylık ve ben üçüncü ayda regl olmaya başladım haziranın 20’sinde oldum şu an temmuzdayız regl günüm gelmesine rağmen hala olmadım ve 4 gün geçti iki kere test yaptım ikisi de tek çizgi çıktı . Acaba doğumdan sonra adet düzensizliği olabilir mi