mrsoztamur Arkadaşlar kızım 4 aylık bugün normalde olduğundan daha huysuz ve sebebini bir türlü bulamadım. Emerken baş parmağını kulağının içine sokuyor ve döndürüyor acaba kulağı ağrıyor olabilir mi ya da ben mi kuruntu yapıyorum çözemedim 😕
Sakura-chan mrsoztamur olabilir canım keşke haftasonu girmeden doktora götürseydin . Bugun akşam koştur koştur 16.30 da doktora gittim burnu akıyor diye . 4-5 gündür kulağına ellerini götürüyordu. Meğer kulak iltihabı varmış. Bende sanıyorum kulağını keşfediyor. Riske atma bir doktora göster
Sibel_ismet mrsoztamur benim oğlum ayını dışlerden dolayi öyle yapıyor iki tane çıktı rahatladi yapmadı bi süre şimdi yine başladı bi yani şişmiş kızarmış geliyorum diyor 😅 sizin de diştir parmaginizla bi kontrol edin sertlik geliyorsa yoldadır ☺
Nisosfatos-34 mrsoztamur benim kızımda da vardı kaşıntı akıntı yoktu götürdüm doktora kulagında kir var dedi kulak damlası verdi yedi gün geçti çok şükür yıkarken kulaklara dikkat etmek gerek
mrsoztamur Sakura-chan bende kulağını keşfediyor olabilir diye düşünmüştüm salı günü aşımız var o zaman sorayım bi o zaman
Myagz Sibel_ismet ya hemen bulmuşken sorayım diş mi bunlar geliyor mu çok huysuz da bi sebebi olmalı 🙈 https://i.imgyukle.com/2020/02/28/nWxvrc.jpg
mrsoztamur Sibel_ismet ya aslında parmağımı ağzına sokuyorum elimi ısırıyor ama diş için erken mi diye düşünüyorum bilemedim 🤯
elmalikurabiye mrsoztamur benim kizim her uykusu geldigimde kulagini kasir o sekilde. Uyku belirtisi. Cok normal
Sakura-chan mrsoztamur aaa dişleri geliyo minnoşun . Diş kulağa vurur derler . Pazartesi sağlık ocağına göster muhakkak
Sibel_ismet mrsoztamur bizim 5 ay dolmadan çıktı ama 3 buçuk 4 aylikken Huysuzluk başlamıştı bide su eller ah o minicik eller hep kulağın içindeydi hep 😅😅😅