birannebirogull Merhaba kızlar sezeryan doğum yapalı beş ay olucak3. Ayda adet olmaya başladım geçen normalde iki gün önce olmam lazımdı ama olmadım karnım sert ve ağrı var sanki adet olucakmışım gibi normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı