Omurbebek Bugün 20 lik dişimi çektirdim. Yarı gömülüydü çok zordu. Yürüyüşe de gidemedim bugün. Acaba yarın sabah gidebilir miym?
simseklivekalpli Omurbebek benim tam gömülü sinirlerle kol kolaydı. MasaAllah ikinci gün daha iyiydim. Yarına toparlarsiniz bence geçmiş olsun 🩶
Omurbebek simseklivekalpli inşallah ya. Geçen haftada bi tane çektim o böyle değildi. Bugün çektiğim çok zordu