Arkadaşlar çok merak ediyorum bir sorum var. Ben sol memeyi emzirmeyi 9.ayda bıraktırdım çünkü orada her zaman çok az süt oluyordu. Sağ tarafı tek taraflı emzirmeyi de 19.ayda bıraktırdım ve emzirmeyi sonlandırdık. Sol meme artık tamamen eskisi gibi dolgun yani içi dolu ve canlı duruyor. Ama sağ meme hem şuan daha 3 ay önce sütten kestiğim için hem de daha fazla emildiği için biraz daha küçük duruyor sola göre ve buruşuyor yatınca falan😁 bu meme de mi seneye düzelicek yani😁 üstünden 1 sene mi geçmesi lazım bu eşit olmayan görüntü çok kötü ne zaman dolgunlaşır eski haline dönecek ya da daha çok emdiği için dönmeyecek mi? Bir de kullanabileceğim bir şeyler var mı öneri olarak ne yapabilirimmmmm bu dolgunlaştırıcı yağlar kremler bi işe yaramıyo diyorlar ama kullanıp memnun kaldığınız bir şey oldu muuu