organikirmik SheDoesntCare yani gazlı bi bebek değilse gaz yapmaz bebeğinize ama onun dışında size de yararlı bi şey değil ki bebeğinize yararı olsun :)) bunu derken fanta içiyorum şu an tabii 😅
yyebb1 SheDoesntCare benim bebeğim aşırı gazlıydı ekstra etki eder mi bilemediğim için içmedim zaten normal zamanda da zararlı çok içme derim ama yinede sen bilirsin😁
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan SheDoesntCare bebeğin gazlıysa ona da geçer içeriği de sağlıklı değil ya ondan ilk 6 ay sağlıklı beslenmeye dikkat etmek gerekiyor 🙃
eymenku Benim bebeğim çok gazliydi korkumdan içmedim hatta şuan canım kuru fasulye istiyor yemeye korkuyorum gazdan çok çektim ben ilk 4-5 ay 😀😀
babyisleeping SheDoesntCare 5 ay içmedim dikkat ettim şuan emmeyi bıraktı sağarak besliyorum onda da sütüm azaldı çok az anne sütü alıyor geneli mama ile besleniyor o yüzden az az içmeye başladım
kocatarafindanefret hamileykende doğumun ertesi günü de kola içtim ve içiyorum yararlı değil ama sık sık tüketiyorum