organikirmik 7.5 aylık oğlum bugün 1 uyku yaptı, gece için helallik almaya geldim hakkınızı helal edin sdmkf 8 ay uyku gerilemesine girdik biz galiba vatana millete hayrolsun. Ne durumdasınız 7-8 aylık annelerr
ysm53 organikirmik 7-8 değil ama 5.5 aylık bir aydır uğraşıyorum Allah yardımcınız olsun demeye geldim 🤲😭gündüz neyse de gece mahvediyor insanı inşallah güzel geçer geceniz 🌺
Gokturkmom organikirmik Ağlama krizli uyuma ama öyle böyle ağlamıyor biri görse duysa dövdüm sanar 😂😂
ysm53 organikirmik valla ne olduğunu bilmiyorum 4.5 aya kadar bir şey yoktu. Sonra iki saatte bir uyanmaya başladı son on gündür de saat başı bazen 1.5 saatte bir uyanıyor. Doktor uyku gerilemesi de olabilir sıcaktan da olabilir diyor. Gündüz uykularında problem yok da gece böyle saçma bir döngüye girdi. Allah hepimizin yardımcısı olsun bazen böyle kalacak diye çok korkuyorum 😂
organikirmik Gokturkmom ay evet ya çok fena, aşırı da direniyor bugün uyandıktan 4.5 saat sonra geçti ilk uykuya bi de
organikirmik ysm53 sıcaklar da çok fena ya sıcak da olabilir doğru ama bence gerileme. Siz rutinden şaşmayın diğer uyku gerilemeleri geçici ama 4 ay biraz daha belirleyici diyolar 😐
ysm53 organikirmik yok rutinden hiç şaşmadım zaten uykuya direnme vs yok saati dolunca uyur fakat sürdüremiyor. Yani kurulu saat gibi 😔böyle olunca acaba sıcaktan mı diyorum çünkü emzirmeye alınca sırtı falan çok terli oluyor maalesef yaşadığım yer de aşırı nemli bir yer eve klima taktırıp bir de öyle deneyeceğim ne güzel uykuları vardı hepsi darmaduman oldu. Bakana da zor hal böyle olunca.
organikirmik ysm53 biz kredi çekip aldık valla 2 katı geri ödicez ama çocuk gündüz rahat ediyor en azından :(
ysm53 organikirmik evet bu sıcaklarda zorunluluk gibi bir şey oldu artık. Ben de bunalıyorum oturduğum yerde terliyorum belki daha rahat bakarım nefes alınmıyor yoksa. Doktor da tavsiye etti bakalım artık her yolu deniyoruz valla 1-2 saat daha fazla uyku için :(