Dondurmalikahve 🤣🤣 o kadar uğraşmışsin ya ona şükür, bende poğaça yapmıştım tabi ilk yemek değil bu ilkini yaptım harika oldu. Annemler akşam eve gelince bayıldı. 12-13 yaşındayım o sıra, tekrar istediler başka güne yap çok beğendik dediler yaptım. Ama bil bakalım neyi unuttum.
Maya
Yumurta
Süt
Un
Yağ
Accık şeker
Yaptım poğaçayı bir yaptım yediler kaldı poğaça öylece annem yine içine bir şeyler sürdü koydu yedi.
Bil bakalım ne eksik