gunduzanne
6,5 aylığız . Arı mama değilde
Bi tatlı kaşığı dolusu nişasta bi onun kadar irmik bir de şeftali yi aynı anda muhallebi yapıyorum .
Blenderdan geçiriyorum . Onu veriyorum yatmadan . Anne sütü alıyor zaten mama biberon kullanmıyor . Bence arı mama dan daha güzel . Kaşık maması kıvamında yapıp yediriyorum . Cevizde rendeliyorum mis gibi oluyor