fatmaanuurr22 Hanımlar merhabaa 9 ay happy momda geçti şimdi sonunda buraya geçtik doğum yapalı 26 gün oldu kanamam 6 gündür yok bugün cerazette hapa başladım emzirirken kullanabileceğim bir ilaç aranızda kullanan varmı yan etkileri çok varmı anlatır mısınız
fatmaanuurr22 sağlık ocağındaki hemşire spiral önerdi ancak ben istemedim kanama durumu fazla olabiliyor düzensiz regl ve çevrede çok spiral ile hamile kalanları duyunca istemedim
fatmaanuurr22 organikirmik ya bana eczanedeki çalışanlar net bilgi vermedi bende chatgptye sordum o da nasıl kullanmam gerektiğini ve 21.gün itibarıyla başlayabileceğimi söyledi
organikirmik fatmaanuurr22 anladımm bana doktorum 40 gün kontrolünde önermişti de o yüzden sordum kullanılıyor demek ki, kullanmadığım için fikrim yok sadece onu sormaya gelmiştim 🫶🏿
organikirmik fatmaanuurr22 yok az da olsa süte geçtiği için içim rahat etmedi benim prezervatif kullanıyoruz ama genel olarak korunma yöntemimiz sevişmemek 😅
simseklivekalpli fatmaanuurr22 ben 40im çıkınca baslamistim yan etki yaşamadım ama tek hormon olduğu için koruması diğer haplara nazaran az tam saati saatine içmek lazım ki etkili olsun. Ben bi eve bi çantama koymuştum nerede denk gelirse orada içiyordum 🤣
fatmaanuurr22 simseklivekalpli hahahaha en iyisini yapmışsınız bende alarm kurmuşum hergun aynı saatte içerim umarım..
madambovary_ alpaslanmom_ 40 kontrolumde bu hapi onermisti bana da doktorum. Emziren anneler kullanabilir. Ama her gun ayni saatte hic kacirmadan icmeniz gerekiyor adetliyken vs hic ara verilmiyor. Ben her gun ayni saatte kullanamadigim icin cok kisa sureli kullanip biraktim
fatmaanuurr22 madambovary_ bende alarm kurdum telefonuma hergun aynı saatte içmek için umarım kaçırmadan devam ederim
acemiaanne Benim bebeğim 3 aylık kadın doğum doktoru Cerazette önerdi ama adet olmuyorum nasıl kullanılıyor
acemiaanne alpaslanmom_ Cerazette için doktor adetin 3. Günü iç demişti adet olmasam da kullanabilir miyim
alpaslanmom_ acemiaanne evet ben 40 um çıktığında başladım doktor başlattı zaten doğumdan sonra adeti biliyorsunuz bir düzen yok adeti beklesek hiç içemezdik