Merhaba kızlar benim safra kesemde taşlar vardı 5 ml taş kanala düşmüş şuan oğlum da var 2,5 yaşında o da şuan bensiz 😔
Ercp yapacaklarmış dedi doktorlar süreç nasıl ilerliyor yaşayan tecrübeli olan ya da uzman biri varsa yazabilir mi lütfen bu arada ben 36 saattir filan aç duruyorum su içmeme bile çok izin vermiyorlar serum takıp duruyorlar emar çekiyorlar bekletiyorlar şuan açlıktan bayılacağım 😔😔😔