aysebb teşekkür ederimmm , evet bende kırkımı geçtim , en azından şimdilik korunma yöntemi olarak hapı tercih edicem. Ayıp olmazsa hapla birlikte başka bir şekilde de korunuyor musunuz ? Bazıları hap + kondom şeklinde ilerliyormuş da koruyuculuğundan emin olmak istediğim için soruyorum işimi şansa bırakmak istemiyorum :) doğumdan önce de herhangi böyle haplar kullanmamıştım