guzelanne01 Yaşayan var mı acaba çok aşırı değil ama sürekli değiştiriyorum bastırmaktan da artık ağrıdı 3 te çektirdim şuan saat 6 hala kanıyo su içmek istiyorum durmadığı için içemedim açım
isufumveben guzelanne01 normaldir ben de cuma çektirdim gece uyuyunca durmuş. Çok tükürmeyin üstünün pıhtılaşması lazım pipet kullanmayın ben çoğunu yuttum ama hep vakumlar gibi sürekli yutma da yapmadım
Omurbebek guzelanne01 aaa ne tesadüf bende sabah 9 da çektirdim sabahtan Uzanıyorum aşırı ağrıyor ağzımı açamıyorum. Bi ara uyudum tekrardan uyandım Uzanıyorum. Tükürmeyin yutun ne kadar tükürseniz o kadar kanar.
simseklivekalpli guzelanne01 ilk 2 gün sızıntı şeklinde kan normal ama daha çok kaniyorsa sıkıntı. Su içebilirsiniz zaten her türlü o kanı yutacaksiniz, yemek için bişey diyemem ilk iki gün muz süt yoğurt cici bebe karıştırıp milkshake yaptım karnimi doyurdum ben 🥲
neslika guzelanne01 ben 2 kez çektirdim 1 kez de ameliyatla alındı böyle bir sürekli kanama durumu olmamıştı. Doktorunuza bir sorun derim.
Dtkubra guzelanne01 tampon hala duruyor mu çekim yerinde peki. Değştiriyorım demişsiniz de onu almanız lazım ağız dolusu kanamadığı sürece problem yok. Sızıntı şeklinde kanama normal onu da yutacaksınız. Geçmiş olsun