ist3455 kendi yapabileceğimiz bişey olsaydı bunu zaten doktorlar alın yapın derdi arkadaşının yaptığı sadece cahillikten başka bişey değil rota aşısı sonrası takip edilmesi gereken şeyler var bağırsakları kötü yapıp kaka yapmama sorunu ve daha büyük sorunlara yol açabilir bu durumda doktora gitmek gerekiyor belli şeyler yapılıyor eğer alerjik durum olursa bu durumda ne yapmayı düşünüyorsunuz ayrıca aşı karnına kayıt edilmesi lazım kendiniz sisteme girilecek vs