kupraa gerçekten hiç alakası yok. İlk doğumumda karın bölgeme basıldı ancak yine de göbeğim oluştu ve kızım 3 aylık olduğunda tekrar hamile kaldım. İkinci doğumda da kimse herhangi bir karın basma işlemi yapmadı ve yine bir göbek söz konusu oldu. O ara spor yaptım ve gerçekten faydasını gördüm aradan 2 yıl geçti ve şimdi 3. Doğumumu yaptım ve bebeğim doğalı 1 ay oldu. Hepsinden daha iyi forma girdim çünkü bol su, korse ve yediklerime dikkat ediyorum. Süt olsun diye yemeğe gömülme canım bazı şeyler biz insan oğlunun kendine inandırdığı şeyler. Sen bol su içtiğinde farkı görüyorsun 🙏