gizsen Kızlar selam, uyku tulumu mu pijama mı? İzmir’de yaşıyorum karar veremedim ya, kışın ne yapsam yün yorganı da yok kızımın, önereceğiniz marka ve model de söylerseniz sevinirim
3kedili2bebekli gizsen ben İstanbul’da yaşıyorum yazın sadece zıbın ama kışın 21-22 derece evin içi oluyor 1 tog uyku tulumu kullanıyorum
3kedili2bebekli gizsen içi elyaf değil çift kat pazen, rainbowuykutulumlari diye bir sayfadan aliyorum çok memnun kaldım yorgan tabi ki ortmuyorum uyku tulumu amacı o üstüne bir şey ortmemek