Kızlar diğer gönderilerimden bilen bilir. Biz bir ilçeye taşındık benim işimden dolayı kızım 15 aylık. 2 yaşına gelince bile kreş yok . Bütün kreşler 3 yaş alıyorlarmış taşındıktan sonra bizde dank etti tabi neyse. Bakacak kimsemiz de yok aileden ve eşimde merkeze 1 saat yol gidiyor. Servisi de yok. Kreş olmamasından dolayı bende naklimi aldırıp merkeze taşınmak istiyorum. Kira sözleşmemiz var haliyle 1 senelik. Yani bu mazeret durumlarında iptal olur mu ? Ev sahibi ile ne gibi sorunlar yaşanır ? Yani ben ev alıp çıkmıyorum. Çocuğumun kreşi olmaması eşimin işinin olmamasından dolayı tayin olacağım sorun olur mu anlamıyorumda bu işlerden bilen var mı