deletedmom01 MerveTarhanKzlrmak Canım 3. Aydan sonra her şey düzene oturur derler ama bebekten bebeğe değişiyor sanırım senin de inşallah öyle olur böyle olmaları çok normal benek bu elbet huysuzluk yatmamazlık yapar ama bir süre her zaman aynı olacak değil.
Kader477 Ahmedinannesi bizde piyanolu aldık denedim bugün ayaklarıyla vurmak heyecan veriyor ona biraz oyalandı tabi ben ilk defa olduğundan izledim baya eğleniyordu ☺️
Sulegorkem Yigitinannesi13 inşallah gerçekten çok zor kucakta hiç birşey yapılamıyor uyuduğu zamanda yemek çamaşır ev işi hiç biri yetişmiyor 😞
Yigitinannesi13 Sulegorkem valla benim bu halde zor yetişiyor o da oğlum uyuyor çok şükür oyalanıyor akıllı yani diğer türlü düşümemdüşünemiyorum :)