Bebeğim 5.5 aylık ve dil bağı mevcut. Doğduğundan beri emzik almadı(philips avent /wee/mamajoo denedik) meme emdiği için biberon hiç vermemiştik işe başlayacağım için biberon verelim dedik fakat biberon emmeyi bilmiyor çiğniyor asla dilinin üstüne koyamıyor. Ne yapmalıyız benzer durum yaşayan var mı ? Biberon olarak yine avent ve wee denedik.