Kızım 10 aylık bi kaç aydır yürüteç kullanıyorum maalesef ki evde tekim ders çalışıyorum evin işleri mecburen kullandım ama şu an yürümeye başlamadı koltuktan tutunarak felan yürüyor ama sol bacağını içeri atarak yürüyor bunu yaşayan sonradan düzelen oldu mu? Çok kafama takıldı