mercankus vala ben aldım kontağı bindim arabaya sen bununda üstesinden gelirsin kızım yaparsın dedim zaten direksiyon hocam da herşeyi ogretmişti kullanırım dedim dediğim gibide yaptım çıktım trafiğe kimsenin düdük çalmasına dahi aldırıs etmedim sadece yoluma odaklanıp gideceğim yere gittim şuanda da korkum asla yok öncede olmadı allah sadece kaza bela vermesin kalpten isteyince herşey yapılıyor 😊