egedenizi20 her çocuğun gelişimi alışma süreci farklı bizde de oldu ilk günler kacamaklar sonra yavas yavas düzene giriyor arada olanları da anlayışla karşılamak gerekiyor ilk defa öğreniyorlar cocuk bu farkına varmaz dalar birseye unutur zaman ilerledikçe kasları daha çok gelişir tutma süresi uzar ben kızımda çok zorlanmadim ara ara kacamaklari da görmezden geldim her çevremde ki kişide olabilir zamanla oturur dedi hiç denilene bakma sen