Bazen bebeğim emerken durmuyor kıvranıp duruyor beyaz gürültü ya da ona benzer sesler açtığım zaman susuyor. Kısık sesle olunca da işlemiyor telefonun son sesine kadar açıyorum kulağının dibinde değil tabi ki. Kimisi açma zararlı diyor ne gibi zararı olabilir ki otizm diyor kimisi de 🤦🏼♀️ bu aralar otizm konusuna baya takmış herkes. Ne alakasi var.
Bebeğim emerken uyuya kalıyor o zaman kısıyorum sakinleştiği zaman