mero4001 kundak hic istemiyo aslinda ama uykulu bile yatirsam bi anda uykusu aciliyo obur turlu once tek kol cikariliyomus yada sadece ayaklar sariliyomus ama bizimkinde onlar cozum olmadi bende akisina birakicam biraz sevi bebenin yarim kundagini kullaniyodum cirtlari gevsedi bende kucuk muslin ortuyle sadece kollarini sariyorum cekistirse yine cikariyo kolunu biraz devam ediyo uykuya ama uyaniyo biraz sonra oyle oyle alisir diye dusunuyorum sicaklardan dolayi kundaksiz yatirmak istedim ama hic uyumadi bu sefer zamanla artik