Kızlar oğlum uykuyu sever. Ama şöyle mesela bugün 07.30 civarı kalktık öğlen 14.15te uyudu hic zorlanmıyor uyurken alışkın çünkü biraz salladım uyudu. 17-18 civarı uyanır.. aksam yemek park yaparız yorulur gelince duş alır 23 civarı uyur.. öğle uykusu yapmayınca cok huysuzlanıyor Eylül’de kreşe baslayacak orada öğle uykusu olmayacak zorlanır mı acaba