dlra01 aslında şöyle söyleyim benim bebeğim de emiyor ama 4 aylıkken bize salça olmaya başladı . yemek yiyoruz mesela o da uzanıyor sofraya bildiğin istiyor yani. Bi kaç kez yoğurt verdim ve aşırı mutlu oluyo. Boyu kilosu iyiyse ve böyle istekli ise tadım yaptırabilirsiniz bence . Tabi doktoruna da danışın . Doğum kilosunu 2ye katlayınca başlamalı diyen doktorlar da var bu arada