OlgaArslan ben de prima kullanıyorum ve çok memnunum, ne zaman altını açsam kupkuru bezi çok güzel emmiş oluyor. bu güne kadar yüzbinlerce bebek primayla büyümüş, ben de bir süre daha devam edip başka markaya bakacağım, pahalı olmasa hep kullanırım açıkcası bana biraz abartılıyor gibi geliyor.