Asya011 yapıyorum çorba, yapmıyorum, çorba yapmak yasak demedim ki. Sulu bir besin olduğu için bir kabak yemeği yapıp çatalla ezip vermek ile çorba yapıp vermek arasında besleyicilik farklılığı var. 1 kase kabak çorbası içse midesine giren kabak oranı 1 kaşıkken yemeğini verseniz 2 kaşık yiyecek diyorum. Püre de yapın demedim yemek yapın çatalla ezip verin dedim, taneli bi besin yani. Bizimki önermiyor, sizinki öneriyorsa siz kendi yorumunuzu yazın hanımefendi 🤷🏿♀️