Benim kızımda da vardı o doğuştan ellerini aşırı titretirdi doktora geçici olacağını söylemişti
Haala sinir sistemlerini kontrol edemedikleri için ellerini ayaklarını ne zaman kontrol altına alınca geçiyormuş titreme
Kızımda da öyle oldu çok şükür elini keşfetmeye başladığında düzelme olmuştu şuanda 11 aylık tamamen kayboldu