Kızım 10 aylık gece normalde bir uyurken mama içerdi bide acıkıp uyanırsa bir kere içerdi hatta onu içmediği bile olurdu gün içinde zaten hiç mama içmiyor fakat 9,5 aylıkken kızıma bir şey oldu uyurken zaten bir mama içiyor uyandiginda da geri uykuya dalmak için sürekli biberon istiyor şu anda gece toplam üç mama içmeye başladı ama bu beni rahatsız ediyor çünkü sürekli uyanıpbir iki yudum alıp geri uyuyor ancak gerçekten acıktığında tamamını bitiriyor ama sonuçta tüm gece üç biberon mama içmiş oluyor nasıl azaltabilirim doktorumuz bir yaşına kadar içebilir dedi ama ben en azından miktarını azaltmak istiyorum ne yapmalıyım niye bu kadar mamaya düşkün oldu acaba 😔