Kızlar bebeğim emerken sütüm geliyor da sağarken 10 ml anca çıkıyor. Bebeğimin de yutkunma sesinden anlıyorum sütümün geldiğini daha iki aylık herhalde 10 ml süte lok lok yapacak hali de yok acaba sağarken mi gelmiyor gerçekten sütüm var mı yok mu anlayamıyorum ya