Kızlar bebeğim 2. Aylık . Geçen hafta kanlı ve mukuslu kaka yaptı eşime eve gel acile gidelim derken ( işten çıkıp gelmesi vs ) 2 saat içinde ikinciyi yaptı hemen bezide alıp acile gittik . Gaita röntgen ve kan alında temiz çıktı ama gaita da kan ve mukus görüldü dr. Büyük ihtimalle süt ve süt ürünleri alerjisi süt ve süt ürünlerini keselim bir cocuk dr. Görün dedi randevu aldım 3 gün sonraya kan gitti ama mukus devam ediyordu cocuk doktoruna gitmeden de bu sefer idrar da cok hafif kan gördüm cocuk dr. Tekrar gaita ve ek olarak idrar testi istedi onlar da temiz çıktı ama mukus görünüyordu . Son sonuçlar için gittiğimiz de de dr yoktu başka doktora muayene olduk çünkü ishal vardı çocukta bekletmek istemedim . İçeri girdik doktor sonuçlarına baktı süt ve süt ürünleri kesiyorsun tahliller temiz dedi ve başka açıklama yapmadan raporlu mamaya başladı bir anne sütü bir mama devam edeceğiz şikayetler 1 hafta içinde azalmazsa haftaya gel azalırsa 1 ay sonra kontrole gel dedi . Başka hiç bir şey yapılmadı . Suan mamayı vermeye çalışıyorum kaşıkla vs ama cok cok zor oluyor. Sütüm zaten çoğu şeyi yiyemedim içim bir bardak suya 2 kasık süt dökmüşüm gibi berraklaştı . Mamayı da kaşıkla veriyorum ama hem sevmedi hemde 30 cc yi zar zor kavga dövüş akıta çıkarta içiyoruz. Basına gelen var mı ? Mama olayı da aklımı karıştırdı 🥺