merveiyd Merhaba kızlar, ilk oğlumun ismi Yağız. Şimdi ikinciye hamileyim, 31 haftalık oldum ancak hala isim bulamadık. Tek isim düşünüyoruz yine. Uyumlu ya da uyumsuz güzel anlamlı isim önerilerinizi bekliyorum 🌸
aysbay merveiyd ayy benim oğlumun ismi de yağız ve yiğit ile çok karıştırıyorlar. Bir oğlum daha olsa yiğit koyardım herhalde 🥰 konudan bağımsız benim tanıdığım yağızlar ve oğlum çok hareketli durduğu yerde durmuyor sizinki nasıl
busealmilanil merveiyd iki erkek kuzenimin adı yağız ve yiğit 💙 benim de ilk oğlumun ismi yağız olsa ikincisinde yiğit tercih ederdim sanırım 🙊 çok uyumlu olduklarını düşünüyorum
bittercikolata__ merveiyd Ertuğrul, Alparslan, Göktuğ, Göktürk bunları çok beğeniyorum 🌸 Sağlıkla gelsin bebişiniz💖
busra2332 merveiyd ilk aklıma gelen yiğit oldu benimde 😂 benimde ilk oğlumun adı aras ikinciye aslan koyduk. İki ismide çok beğeniyorum düşünebilirsiniz 💙