Umutcagla yardımcınız varsa kesinlikle çalışın derim benimde annem, kayınvalidem, görümcem yakınlar bana hep beraber baktık büyüttük 3.5 yaşında kızım ve çalışıyorum 4. Ayımdan beri iş şartlarımda çok iyi. Kayınvalidem kızım 2.beneği düşün diyor bak bende yaşlanıyorum diye aklım bu sıra 2.bebe de 😅