Aysedemir__ Selam kızlar kızım 2 yaşında saçları hala doğru düzgün uzamadı ve seyrek ne yapmam gerekir biraz uçlarından kessem faydası olur mu ?
Usnac1995 Aysedemir__ Benimde 2 yaş fotoğrafım var, saçlarım erkek gibi. Annem ne kazımış ne kesmiş. 4-5 yaşlarından sonra bir uzamış görseniz şaşırırsınız gürlüğüne😂
Aysedemir__ Gamzelikiz_34 uzadı mı peki canım şuan nasıl şimdi tekrar hamileyim bu sefer ki erkek onunkini keserim makine ile 😀