Guel_ aynı durumdayız 🤦🏻♀️ Benimde kızım beş buçuk aylık, bi ara 5 saat hatta 6 saat uyumuşluğu var. Şimdi gece sürekli kalkıyor hatta dün gece 3de bi uyandı 6 ya kadar her kalktığında emiyor. Ama kilo alımı iyi sizin gibi. Bence doymadıkları için değil bir geçiş sanırım, diş ağrısı vs de olabilir. Bir de biz tadımlara başkadık öğlenleri sebze ve yoğurt olarak isterseniz sizde başlayın en azından ek gıda sürecini başlatmış olursunuz