hillykim11111 6 gün sonra tam 3 aylık olacak bebeğim doğum kilosu 2950 civarı bugün hastaneye gittiğimizde 4600 çıktı görüntü olarakta zayıf zaten günde 2-3 ölçek mama yiyor ve tek göğüs emiyor sürekli süt yetmiyor kilosu az sözlerini etrafımdakilerden duymaktan gına geldi çok taktığım ve sürekli ağladığım bir konu benim gibi olan var mı yapısıyla alakalı olabilir mi bez saymak dışında sütün yettiğini nasıl anlarım doktor 5 bez avuç içi kadar çiş demişti 24 saatte tabi ki çişli 5 bez çıkıyor 😔
deniz_9555 hillykim11111 sütünüzü sağmayı denediniz mi? Eğer sütünüzü de arttıramıyorsanız bir şekilde mamayı arttıracaksınız. Yani çok az değil kilo alımı ama yine de az bence
iremm58 hillykim11111 2 ay 3 günlük benimde bebegım sütüm yok denecek kadar az ben cogaltmayı başaramadım cogunluk mama destekli gidiyoruz kilosu ayına göre önde aç mı bırakalım çocuğu her çocuk sütle mi yetişmiş süt içen de büyüyor mama yiyen de eşinizi dinlemeyin
Minikdefneemmmm hillykim11111 yağlı sütü içemiyo olabilir mi? Ön sütü sağıp yağlı sütü emmesini sağlayın
hillykim11111 deniz_9555 sütümü doğduğundan beri sağıyorum artması için çeşitli şeyler de denedim ama etkisi olduğunu düşünmüyorum eşim anne sütüyle beslenmesi konusunda ısrar ediyor mamayı da o yüzden artıramıyorum sütün yetmediğini düşündüğü içinde benim bu konuda yeterince bir şey yapmamakla suçluyor su içmek gibi mesela
deniz_9555 hillykim11111 yani herkes ister çocuğunu emzirmek doyasıya ama benim de bu aylarda azalmıştı ne yaptıysam da düzelmemişti maalesef. Alerjisi felan da vardı kızımın. Mama destekli gittim. 5-6. Ayda olsaydı ek gıda başlatın derdim ama 3 aylık daha ve kilo alımı bana kalırsa biraz az. Mama da öcü değil eşinizle konuşmaya bakın ya da doktora eşinizle gidin doktor zatwn yönlendirecektir sizi
girlandboyandmumy_ hillykim11111 düzenli sağım yapın solgarın b12 tablatini alın decavit sabah akşam ve günde 1 kez oecan omega 3 alın bebek kilo alıyor sütün kalitesi ancak siz vitamin protein alırsanız artar ve bebek kilo alır
hillykim11111 deniz_9555 doktor bez soruyor ona göre karar veriyor gittiğimiz hiçbiri daha mama verin demedi bende anlamıyorum
hillykim11111 iremm58 anlatamıyorum ki sadece azar işitiyorum düzgün beslenmiyorsun su içmiyorsun diye sanki sütün çok olması sadece bunlara bağlı
girlandboyandmumy_ hillykim11111 evet emzirme danışmanlığı aldım devavit sabah akşam mutlaka alınmalı diyor çünkü doğum sonrası toparlanması için vücudun vitamin desteğine ihtiyacı var bu şekilde vitamin eksikliği olursa sütte kalitesiz oluyor
hillykim11111 defneliy65 belirli bir doktorumuz yok tayin olduk yeni herhangi birine gittik sınırda dedi kilosu mama ile bu kilodaysa devam edin dedi ama günde 2 ölçek mama çok az 3 aylık bebek için sütle de doyduğunu düşünmüyorum ne yapacağımı şaşırdım
geminibaby hillykim11111 doymadığını düşünüyosanız gizli gizli mama verin o zaman. Sütünüz de çoğalır benek emdikçe
mavi176_ Yani eşiniz sürekli evde mi mama verin lütfen neden bebek aç kalsın ki sadece anne sütü alacak diye ileride zayıf diye çok üzülürsunuz, bu bebeği siz büyütuyorsunuz eşiniz değil anne olarak en doğrusunu siz bilirsiniz
hillykim11111 mavi176_ hayır sürekli evde değil ben yetmediğini kabul edip düzenli bir şekilde meme+mama şeklinde beslemek istiyorum