fundiskoo Kızlar belki saçma gelicek ama aklıma takıldı sormam da lazım ..Emzirme döneminde oje sürmenin bir sakıncası var mı ??Deri altına işlemiyor aslında mantıken yok ama ne biliyim bebişler için sakıncalı olur mu aranızda süren var mı
dunnobeck fundiskoo Ben hamileliğimde sürmüyordum ama emzirirken sürüyorum bir sakıncası olur mu ki ya? 🫠 O kadar da etki edeceğini sanmıyorum
Elfgrn fundiskoo tam olarak ne sorun olmasından endişe ediyorsunuz. Hamilelikte solumaktan kaynaklı korku olabilir bir ihtimal anlıyorum ama emzirme döneminde herhangi bir zararı olmaz yine korkarsanız da açık havada Balkonda bir yerde sürebilirsiniz.
fundiskoo Elfgrn ya evet kokusu bebişi rahatsız edermi diye çekimcem vardı annelik duygusu psikopatlık derecesinde herşeyi sorgulatıyor ne yapayım🙈🙈🤣🤣