Efnans_Mom ben özele gitmedim gitmek istemedim. Devlette de Yenimahalle Devlet Hastanesindeydi kontrollerim Senem Mine Keskine gidiyordum ilk zamanlar sonra Ali Koray Hocama gitmeye başladım eşimde giriyordu çıktısını da veriyordu videoda çektiriyordu ama doğumumu Bilkent şehirde yapmak zorunda kaldım acil bi durumdan kaynaklı orada güzel geçti doğumun ve sonrası tek kişilik odalar banyosundan tuvaletine kadar tertemizdi ve şansıma nöbetçi ebemiz çok ama çok ilgiliydi