Oğlum 26 aylık kücüklüğünden beri heycanlanınca ellerini sallardı çocuk psikiyatriye götürdüm otizm değil demişti. Zaten ondan şüphem yok çok sükür el sallaması baya baya azaldı. Şuan oturup bizimle sohbet ediyor maşallah kıyafetimi beğenmediğin de bi güzel olmamış anne diyor:) komut alma sosyal iletişim çok iyi parka herkesle oynar . Ama hala arada heycanlanınca ellerini sallıyor çok kısa süre hatta ben annecim sallama ellerini felan dediğimde heycanlandım anne diyor. Bu durum ilerleyen zamanlarda daha da azalıp geçer mi acaba