kızlar şu an anne yanı beşik sallananlardan kullanıyorum hatta şu an sallarken yazıyorum. ben anne yanı park yatak almıştım orası için çok küçüktü bunu aldım. birkaç aya buna sığmayacak ama sallanmaya alıştı park beşiğin sallanma özelliği var ama asla bunun gibi değil. bu beşikte yatıramadığımda napıcam bilmiyorum evde ayağımda salladığımda da yatmıyor bir fikir verin kvalidem alışacak yapacak bir şey yok boylu ve toplu bir çocuk o sallananlara sığmaz bir de oturmaya filan başlarsa hiiiç