7 aylik oğlum var doğumdan sonra oğlum 3 aylıkken adet görmeye başladım. Düzenliydi hep öncedende öyleydi bu ay 3 gün geciktim idrar negatif çıktı ama çok korkuyorum olsun da istemiyorum aslında adet olacakmışım gibi bir histe yok düşünmekten uyuyamiyorum