Hanımlar 16 aylık bebeğim var. Maddi sıkıntılardan dolayı çalışmam gerekiyor ama bebeğimi bırakıp çalışmaya gönlüm el vermiyor. Onu çok özlerim nasıl yapacağım bilmiyorum🥺🥺 bebeğimi kayınvalideme bırakıp anca öyle çalışırım ama bakabilir mi yapabilir mi emin değilim🥺 ne yapacağımı şaşırdım. Çok borçlarımız var. Bana fikir verin lütfen. Biraz içimi rahatlatın